Fars Dag!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2009-11-08 Klockan: 20:47:28

Helgen har försvunnit alldeles för fort! Jag har inte haft internet här hemma så bloggen har varit såå ouppdaterad..

Igår var vi och firade min bror som hade stor fest! Det var längesedan jag hade så kul : ) God mat, tårta och massa dans och skratt. Vi kom hem till ett tomt hus och fick, första natten på länge, sova utan att bli störd av en liten sessa som tappat nappen ♥  Men såå man saknar henne när man vaknar..


Idag har vi varit på en liten middag hos Magnus föräldrar och senare åkte vi ut och firade min pappa. Det har även varit Magnus första fars dag, mer underbar pappa än så kan inte Olivia få!





Postat av: Alexandra

Ja, jag saknade det för mycket! :) Kul att du läser! Kikar in på din varje dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: