November

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-11-02 Klockan: 10:51:31

Andra dagen i november och regnet öser ner här! Idag har vi bestämt oss för att det blir massa lek och mys inne istället ♥ Nu får jag passa på att njuta av den lilla tiden som är kvar på min mammaledighet eftersom pappa tar över i januari..


Olivia har sovit första natten i sitt rum och det gick sådär bra! Först tog det nästan två timmar att få henne att somna och sedan vaknade hon vid 01:30 och jag gick in och stoppade i nappen..närmsta timmen var jag uppe fyra gånger och tillslut fick hon följa med in i vår säng! Kanske fel men jag ville bara sova! Ikväll och inatt gör vi ett nytt försök!


Ha en underbar måndag och njut av dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: