Snart..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-11-23 Klockan: 11:28:45

..är det första advent! Julen närmar sig och det gör även slutet på min långa mammaledighet. Det är med blandade känslor måste jag säga, kul att komma tillbaka i vardagen men jag kommer att sakna alla våra mysdagar här hemma med lek och bus ♥ Som det är tänkt ska jag vara ledig en dag i veckan så vi får passa på att busa mycket under helgen och på min lediga dag! Jag unnar ändå Magnus att vara hemma och mysa lite med lilla olivia eftersom han jobbat väldigt mycket det senaste året..


Nu sitter jag här och kikar runt lite för att få lite advenstinspiration, ska till Torp med några underbara mammor från föräldragruppen på onsdag och då hade jag tänkt att handla lite juliga saker. Hittade dessa fina siffror i zink från Country By Mail så det kanske får bli något liknande iår?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: