Bad & reashopping!

Direktlänk / Shopping / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-08-01 Klockan: 17:59:40
Idag har vi varit nere vid sjöboden i Kårevik och badat! Mamma, Pappa och sis Memme var där..superhärligt att sola och emellanåt svalka sig i havet!

När eftermiddagen kom åkte jag & Magnus in till Stenungsund för att se om vi kunde hitta några skor till han. Han har länge letat efter ett par finare sneakers men hans storlek har hela tiden varit slut! Idag hade vi tur..i första affären..äntligen! Sen "drog" jag med mig Magnus till MQ och vi lyckades göra lite fynd där, Magnus fick ett par badshorts och jag en mysig klänning!



Reashopping är kul när man hittar något!

Nu ska vi göra oss iordning för att senare gå ut och äta med Tobbe på våran favvorestaurang-Skärgår´n!

Ha en skön fredagskväll!

Postat av: BigBro

Tack för en jätte trevlig kväll igår. Jag hade jätte trevligt och maten smaka jätte bra..

2008-08-02 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: