Fest ; )

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-08-17 Klockan: 15:01:05
Har inte bloggat på ett tag nu, vi fick problem med modemet..det ville inte ansluta! Nu är det fixat så jag är tillbaka ; )

Har ägnat helgen åt fest! Jag fyller 25 år i veckan som kommer och Magnus fyllde 25 år i våras så vi hade en gemensam fest för våra vänner. Vi hade superkul, eller jag hade det i alla fall ; ) Fick massa fina presenter, tack alla!
Senare på kvällen blev det Singstar (tack Tobbe & Memme för den presenten) och kareoke?! tills kl. 02.00 då de sista gästerna gick!

         

Idag har jag städat och börjat förbereda för nästa kalas på fredag som vi ska ha för min släkt! Har bakat foccacia, den blev riktigt lyckad..

Nu ska vi iväg till Magnus föräldrar och äta middag, skönt att gå till dukat bord en dag som denna ; )

Postat av: Majsan

Grattis på födelsedagen!!!

2008-08-18 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: