Kalas!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-08-09 Klockan: 16:21:08
Idag ska vi till pappsen och fira han då han fyllde hela 51 år igår! Vi ska grilla och äta tårta..mumsigt ; ) Hittar ingen bild på pappsen så jag får ta en ikväll..det gillar han säkert ; )

Har inte gjort så mycket idag, mest slappat! Väntar på att få börja jobba igen, det är inte såå kul att vara ledig när vädret är trist.. På måndag är det dags igen och jag jobbar hela hösten och vintern fram tills januari då jag hade tänkt att vara mammaledig med lillbebisen i magen (om allt går bra)!

Läste några kommentarer och några vill att jag lägger ut bilder på magen..det finns inte så mycket mage att visa än men det kommer, var så säkra!

Nu ska jag kika på en film medans Magnus kollar på fotboll!

Ha en toppen lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: