Liseberg

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (2)
Skrivet: 2008-07-26 Klockan: 12:32:47
Liseberg igår kväll var superkul ; -) Vi körde en femkamp (jag förlorade säkert, det brukar jag göra) , åt middag och åkte lite attraktioner. Det blev Lisebergsbanan, Balder och så avslutade vi med Flumeride..jag har ALDRIG blivit så blöt någon gång! ..men kul hade vi..



Bilden visar mig och min kusin Martin innan den blöta färden..

Nu ska vi ut och åka båt en sväng, hoppas att den friska luften tar bort lite av mitt illamående som jag haft hela morgonen!

Ha en solig lördag!

Postat av: Martin

Japp, det var en riktigt lyckad afton. Resultatet från femkampen låter vi vara osagt, huvudsaken att man deltog :).



Dessutom hörde jag att Taubehuset och C.Häckners hus var något utöver det vanliga, "Big Smile"!

2008-07-28 @ 22:17:09
URL: http://mistereleven.blogg.se/
Postat av: Martin

Skulle naturligtvis vara C.Häckners varité och inget annat. Antar att solen och den sena timmen tar ut sin rätt!

2008-07-28 @ 22:19:27
URL: http://mistereleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: