Lördag

Direktlänk / Shopping / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-07-19 Klockan: 13:40:41
Idag har jag städat och plockat iordning här hemma, har sparat det tills semestern ; - ) så det var en del att ta tag i!

Nu sitter jag och kikar runt på nätet efter ett nytt överkast till sängen. Vi har ett brunt som vi köpte förra året men det krympte så när vi tvättade det! Har fastnat för detta, finns hos Ljuva Ting..



Lite annorlunda och sött!

Funderar också på hur jag ska lösa förvaring i vårat "datarum". Har massa pärmar som inte får plats i skåpet under skrivbordet. Det får nog bli en tur till IKEA under semestern!

Nu ska jag fortsätta städa och se om jag kan få upp hissgardinerna i rummet som för närvarande står tomt men som är tänkt att bli barnkammare..

Ha en skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: