Sommar men ingen sol!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-07-08 Klockan: 17:34:15

Idag har jag jobbat (som vanligt) och längtat efter semester och sol! Ska bli skönt att få vara ledig ett tag, det kan behövas ; -)

Bebisen i magen växer och jag har kommit över det första stadiet med illamående och trötthet, ska faktiskt ut på en "powerwalk" nu! Jag går snart in i vecka 14 och börjar vänja mig vid tanken att vi ska bli tre i början på nästa år! Mysigt!

Tisdagar är skööna för då är det massa bra på TV så att det är lite kyligt och ruskigt ute gör inget idag, morden i midsommer är mitt absoluta favoritprogram! Ikväll blir det TV och hemmagjord Pizza..

Ha en skön tisdag!


Postat av: Majjsan

Du strålar i kapp med solen! Ser hur pigg ut som helst nu!

Kram

2008-07-08 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: