Underbara fredag!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (3)
Skrivet: 2008-07-04 Klockan: 18:17:54
Ikväll blir det en "favorit" i repris, vi ska iväg och äta lite fredagsgott på Restaurang Skärgår´n med mamma & pappa. Min bror jobbar lite extra där och jobbar ikväll så då får vi även träffa han!

Ska bli såå skönt att komma ut, huset är som en bastu : -)

Har varit superdålig på att blogga på sistone, har varit jättetrött och mest sovit hela tiden! Det är inget allvarligt fel på mig utan bara...en bebis som växer i min mage! Denna första tiden har varit turbulent på många sätt..

Ha det så bra och njut av värmen och solen!

Postat av: Emma

Åhhh grattis!! Va roligt!

Kramar

2008-07-04 @ 22:50:17
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: Bigbro

Hej hej.. Tack för att ni förgyllde min arbetsdag med att dyka upp och äta en bit mat. Det såg jätte gott ut med räk/kräft combon du åt.. Ha en underbart skön kväll!

2008-07-05 @ 17:24:45
Postat av: Karin Olofsson

GRATTIS:)

2008-07-07 @ 22:28:56
URL: http://kolofsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: