Hockeytjej?

Direktlänk / / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-05-12 Klockan: 20:44:01

När jag var mindre var konståkning mitt stora intresse, spenderade dagarna i ishallen antingen på isen eller på läktaren : ) Jag åkte singelåkning som det så vackert heter och testade till och med på teamåkning i Team Seaside..en kort "karriär" blev det där då jag kände att det inte passade mig riktigt! Jag fortsatte med min singelåkning och höll nog på i 10 år totalt. När jag sedan blev lite äldre valde jag att lägga skridskorna på hyllan : (

2004 startade Rönnängs IK sitt första damlag, min syster som spelar än idag var med från början. Tyckte att det var kul att kolla på men var mitt uppe i studierna och kände att jag inte hade tiden! 2006 tog jag examen och på hösten började jag att träna med tjejerna och jag älskar det! Att återigen få spendera dagarna i ishallen och på isen, underbart!

   

Bilder från barmarksträningen får avsluta! Nu blir det Cashmere Mafia!


Postat av: Ellis

Hejhej!
Du vill inte ta upp din karriär som teamåkare???
=O)
Vi startar ett seniorlag nu ;)
Kram

2008-05-13 @ 08:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: