Kul grej!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-05-11 Klockan: 12:02:51
För 5 år sedan...
Hade jag kommit halvägs i mina studier : )

För 3 år sedan...
Flyttade jag och Magnus ihop i en egen lägenhet!

För 1 år sedan...
Var bröllopsplaneringen i full gång. Inbjudningarna hade precis skickats ut ; )


För 3 månader sedan...
Började jag mitt nya jobb! Stortrivdes direkt!

Igår...
Var vi ute hela dagen och gjorde iordning trädgården. Åt ute för första gången tillsammans med Magnus familj..mys!

Imorgon...
Överraskningar? Barmarksträningen med tjejerna!


Om ett år...
Hoppas jag att huset är helt klart och att vi så småningom är på väg att bli fler : -)..**

*Om du använder denna skriv gärna så kikar jag in*

Postat av: Lissan

Vad kul att läsa! Självklart får du länka till mig. Jag blir smickrad! Tack ska du ha =)

2008-05-11 @ 19:29:50
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: