Muffins!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-05-27 Klockan: 18:44:01
Har haft fullt upp det senaste och inte hunnit att sätta mig och skriva här : -(

Solen skiner ute och min energi sprudlar, idag när jag kom från jobbet ställde jag mig och bakade muffins! Superkul! När de var färdiga stekte jag lite små kycklingbitar att ha i sallad..om man får för sig att göra det så finns det färdiga i frysen..smart!

image25

Visst ser de lite roliga ut?! Det spelar ingen roll, supergoda är de säkert..hoppas jag ; -)

Ska ta och äta lite och sätta mig vid TV:n och Äntligen Hemma! Magnus jobbar sent idag och kom hem sent inatt efter massa jobb..

Ha en skön kväll!

Postat av: Emma

Hej! Ja vilket väder det är! Kan man ha de bättre när man bor som man gör!? Hoppas allt e bra med dig också! Kram

2008-06-02 @ 10:05:58
URL: http://fambjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: