Söndag!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-05-04 Klockan: 17:16:44
Kvällen igår bjöd på kalas hos Magnus pappa som fyllde hela 57 år! God middag och trevligt sällskap, kvällen slutade som vanligt ; ) med att Magnus kusin Petter tog fram gitarren och vi sjöng allihopa..kul!

Idag har vi varit slappa fast såhär på eftermiddagen har vi kommit igång. Magnus är ute och spelar golf och jag har precis kommit hem från Rönnäng efter ett besök hos mamma & pappa. Min syster (Emelie) och jag tog en lång och härlig promenad i rönnäng och avslutade det hela med en glass!

Ikväll blir det pizza med Magnus och Emelie (som ska sova här..)

Tänkte visa vilka jag och Magnus är i bilder..



Magnus



Jag..Maria


Hoppas att ni får en bra kväll sista dagen på veckan!



Postat av: Emma

Hej!
Tack! Nu börjar det äntligen arta sig lite ute i trädården, men det är en del kvar ännu, men så är de ju med hus!
Hoppas det går bra för er också!? Blir säkert jättefint!!
Kram

2008-05-04 @ 21:19:36
URL: http://fambjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: