Sovdags!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-05-21 Klockan: 22:42:06

Dagen har varit kanonbra! Solen har varit framme hela dagen och jag har haft fullt upp : -) På jobbet har vi haft lika roligt som alltid och återigen vill jag tacka alla mina kollegor för att ni är såå underbara!

Onsdag som det är idag betyder även barmarksträning med tjejerna..idag joggade vi 7 km..jag joggade vilse och hann bara med 5 km! Det tog "bara" 25 minuter och jag är riktigt stolt över mig själv som orkade jogga hela vägen!

Efter träningen åkte Emelie med hem och vi hade en "tjejkväll" med tacos och film. Nu ska vi krypa till sängs och jag får vänta på Magnus som jobbar natt..



GoNatt ; -)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: