Trötter!

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-05-06 Klockan: 20:14:07

Dagen för mig har varit trött! Jobbet flöt på helt ok, trivs superbra med mina kollegor så även om man är trött när man kommer dit blir man piggare allt eftersom dagen går..

Efter jobbet hade jag bestämt mig för en joggingrunda för att sedan fixa lite här hemma...tvätta..diska...men kraften tog bara slut. När jag hade joggat en bit orkade jag nästan inte gå.. :  )Träningen igår har nog gjort susen!

Nu ska jag och Magnus fika och se på äntligen hemma! Inspiration!



Ha en bra kväll!


Postat av: Majsan

En kram till Dig - bästa arbetskompisen!!!!
Du är en tillgång och du gör mig glad varje dag även om jag känner mig som en "pesto-tant-ibland" ;0)
Du är BÄST!!!!

2008-05-07 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: