Bebisprat..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-11-24 Klockan: 16:57:55
Jag och Magnus har börjat prata mycket om bebisen i magen..det börjar närma sig och vi börjar väl att bli lite nervösa?! Igår när vi satt i soffan och pratade (vi har hela tiden trott och tror fortfarande att det är en liten Marcus i min mage) så säger Magnus..

-Vad gör vi om det är en tjej som kommer ut?

-Ja, man kan nog inte lämna tillbaka den!..sa jag ; )

Jag kunde inte göra annat än att skratta, han fattade hur dumt det lät och förklarade att han inte hade tänkt så mycket på det med tjejnamn! 

..en kul grej om hur fel det kan bli ibland..vi skulle givetvis bli överlyckliga så länge bebisen är frisk och mår bra oavsett om det är en kille eller tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: