Shopping

Direktlänk / Shopping / Kommentarer (2)
Skrivet: 2008-11-07 Klockan: 19:05:08

Hade tagit semester hela dagen igår och åkte iväg till Ullared med Mammsen och Magnus syster Lisa : ) det var inte mycket folk där alls så det var riktigt roligt! Shoppade mest saker till bebisen i magen men det blev lite annat också!

Sex and the city the movie fick följa med hem eftersom jag inte hade sett den!



Det var superbra! Grät och skrattade hela tiden..vet inte om det berodde på filmen eller om det var gravidkänslor..


Postat av: Karin Olofsson

Då jag sett filmen 2 gånger och gråtit och skrattat om vartannan båda gångerna (åh ej är gravid) kan jag tänka mig att det mestadels beror på filmen:)

2008-11-07 @ 23:28:39
URL: http://kolofsson.blogspot.com
Postat av: Anna Hilmersson

samma för mig... men är ej heller gravid... det är helt naturligt att bete sig så till denna film... kram

2008-11-16 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: