Äntligen..

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (1)
Skrivet: 2008-10-06 Klockan: 17:52:49
Nu har min dator kommit tillbaka och fungerar som aldrig förr! ..konstigt att man har saknat den så..

Helgen har varit fullbokad men rolig! På fredagen hade "tjejerna" övernattning nere i ishallen och jag ville såklart vara med..jag kikade på träningen och sedna åt vi pizza och sjöng kareoke ; ) Hur kul som helst! Saknar hockeyn och tjejerna så det blir många besök i ishallen!

Lördagen gick åt till shopping och kalas, köpte ett par superfina mysbyxor i modell ala mamma som jag kommer att få mycket användning för..

Nu knackar det på dörren!
 



Postat av: Emma

Heej! Såg att ni tänkte köpa en urban jungle! Jag köpte en sån till Moa för ett år sen och är supernöjd! Perfekt vagn!

Kram

2008-10-06 @ 19:02:59
URL: http://fambjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: