Fredag!

Direktlänk / Familj / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-10-03 Klockan: 19:13:46

Sitter hos mina föräldrar och ska snart vidare till ishallen där tjejerna har träning med övernattning ; ) Min dator är fortfarande på "lagning" så jag passar på att skriva ett kort inlägg!

Vi har nu..äntligen..bestämt oss för en barnvagn och det blir en Urban Jungle! Har frågat flera vad de tycker om den och alla har varit nöjda, hoppas att vi blir det också!




(Bild: Urban Jungle)

Längtar mer och mer tills januari då vi blir tre, Magnus, jag och lillen i magen..(om allt går bra). Kan inte föreställa mig riktigt hur det kommer att bli, annorlunda fast på ett bra sätt!

Nu ska jag vidare!
Ha en toppenhelg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: