Äntligen

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-09-01 Klockan: 17:52:56
Efter en lång men rolig måndag på jobbet har jag äntligen satt mig för att skriva lite här ; -) Det var ett tag sedan, det händer så mycket just nu så jag hinner aldrig sätta mig..eller snarare jag tar mig aldrig tid att blogga!

Helgen har varit bra! Städade hela lördagen, började med bilen och slutade med en "grundlig" städning här hemma. Tänk att man måste putsa fönstren ibland ; -)

Igår var jag och Magnus på Torp för han var sugen på lite nya kläder, det händer inte ofta så man får passa på! Jag handla nästan inget alls, det är inte lika kul att shoppa till sig själv när man är gravid, man köper det man måste bara.. Magnus fick i alla fall lite tröjor och ett par superfina skor..det är han värd! Min största inhandling var att jag förlängde abonnemanget på min telefon och fick därmed en ny pärla hem!


                                                               (Bild: Tre)

Nu ska jag ner och se ifall det finns något att äta, får inte plats med lika mycket mat i magen längre..blir fort mätt, men det var ett bra tag sedan jag åt!

Hoppas att ni får en fin vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: