Måndag..

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-09-29 Klockan: 17:52:25

Veckans första dag har varit bra! Har haft fullt upp på jobbet och det är verkligen då man trivs som bäst : -)

I helgen som gick var jag och Magnus en sväng till stan och kollade på barnvagnar (med stan menas i mitt fall Gbg). Vi fick superbra hjälp på ett ställe och har bestämt oss och är eniga! Det var inte så lång leveranstid så vi väntar ett tag till innan vi beställer!

Jag har fortfarande inte fått ordning på min dator, är lite lat eftersom jag måste lägga över allt jag vill spara på cd eller usb.. Tänkte att jag skulle göra det nu när Magnus jobbar sent. Det är tråkigt med en blogg utan bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: