Snabbis..

Direktlänk / Hus & Hem / Kommentarer (0)
Skrivet: 2008-09-23 Klockan: 17:40:50
Hinner med ett snabbt inlägg innan jag ska iväg och ha barngymnastik för "mina" söta "barn".

Graviditeten har gått mer än halvvägs och jag mår prima..förutom att jag har svårt att gå längre sträckor (och med längre menas ungefär 200 m) Jag får anpassa mig och försöka att lyssna på kroppen när den får ont ; )

Vi har börjat att fundera på namn och de som ligger närmast nu är Linn eller Marcus men hinner säkert ändras tills januari.. I helgen hade vi tänkt att ge oss ut i barnvagnsjungeln, det är tydligen lång leveranstid på vagnarna numera (om man ska ha en ny) så det gäller att kika och bestämma sig i tid!

Ha en toppenskön vecka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: