Kul grej!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-04-16 Klockan: 18:51:40
Kikade tillbaka i bloggen och hittade detta, gjordes i början på maj förra året. Tänkte att det kunde vara kul med en favorit i repris!

2008

För 5 år sedan...
Hade jag kommit halvägs i mina studier : )

För 3 år sedan...
Flyttade jag och Magnus ihop i en egen lägenhet!

För 1 år sedan...
Var bröllopsplaneringen i full gång. Inbjudningarna hade precis skickats ut ; )


För 3 månader sedan...
Började jag mitt nya jobb! Stortrivdes direkt!

Igår...
Var vi ute hela dagen och gjorde iordning trädgården. Åt ute för första gången tillsammans med Magnus familj..mys!

Imorgon...
Överraskningar? Barmarksträningen med tjejerna!


Om ett år...
Hoppas jag att huset är helt klart och att vi så småningom är på väg att bli fler : -)..**

2009

För 5 år sedan...

Träffade jag min underbara man Magnus

För 3 år sedan...
Tog jag examen från Handelshögskolan

För 1 år sedan...
Hade jag precis blivit gravid ; )

För 3 månader sedan...
Föddes vår prinsessa Olivia ♥

Igår...
Firade vi Olivias namnsdag med mys och fika, träffade även E och hennes dotter.

Imorgon...
Magnus systersons födelsedag, E blir 5 år!

Om ett år...
Är jag tillbaka på jobbet och Olivia går på dagis och förhoppningsvis stortrivs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: