Mon Amie

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-08-31 Klockan: 16:24:56

Sitter och njuter av kaffe i en av mina nya muggar från Rörstrands serie Mon Amie. Superfin serie som har kommit tillbaka och finns i mugg och asiett. Fick sex stycken muggar när jag fyllde år för någon vecka sedan och hade tänkt att önska mig asietterna till jul!

Vi har precis kommit hem efter en trevlig stund hos vännen T, vi åt lunch och tjatade massa..sånt man brukar göra! Olivia sitter här brevid mig på golvet och biter för fullt på nya bitringen som inhandlades idag, kall och go efter en stund i kylen..hon borde dock bli trött snart med tanke på att hon bara sovit en halvtimme sedan 11:30?!

Regnet öser ner utanför och det är nästan som höst? Mysigt att man får tända lite ljus, men vart tog sommaren vägen?

/ Maria♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: