2009

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-12-31 Klockan: 12:35:25

Underbara 2009

Januari
Vår underbara lilla docka Olivia kom till oss på natten den 21 januari. Vägde 3260 gram och var 50 cm lång!



Februari
Vi lär känna Olivia mer och mer, hon är minsann en busfia som inte vill sova på natten eller på dagen om inte mamma och pappa är väldigt nära!



Mars
Olivia döps i Stenkyrka den 15 mars, namnet blir Astrid Olivia Karlsson ♥



April
Vi drar till fjällen och hälsar på Sis som är där och jobbar. Får fem underbara dagar med massa av sol och snö!



Maj
Olivia får en kusin, lilla Elin kommer till världen den 13 maj.



Juni
Midsommar! Sis kommer hem några dagar från Norge, vi shoppar, fikar och firar midsommar tillsammans med familj och vänner.



Juli
Semestern är i full gång och vi åker till Danmark över dagen med familjen. Olivia sitter upp alldeles själv! jag jobbar en vecka och tycker att det är toppen.



Augusti
Sommaren är här! Jag fyller 26 år och lilla Sis 20 år, pappa kläms in mellan våra födelsedagar och fyller 51 år.



September
Olivia är på sitt allra första barnkalas och den 15:e firar jag och Magnus bröllopsdag - 2 år ♥ Jag blir brunett!



Oktober
Olivia blir nio månader och kan så mycket själv, sitta, klappa händerna, säga mama och papa, skratta, gå om man håller henne i armarna. Sis kommer hem efter nästan ett år borta på jobb : ) (kortet är taget i slutet av september men jag tycker om det så det får gå i oktober ; ) )

November
Min "galna" bror fyller 30 år, bilvande pappa och tokigt förälskad i vackara Anna!



December
Min bror friar till Anna och vi väntar på bebis och bröllop 2010. Olivia firar sin första jul och är inte rädd för tomten alls! Julklappar får hon i mängder..

2009 var ett underbart år på många sätt men vi hade också några tuffa dagar och veckor när man inte visste varken ut eller in?! Jag är så tacksam för att vi har fått lilla Olivia till oss och att familj och vänner ställer upp i vått och torrt! Nu går vi mot 2010 och jag går tillbaka till jobbet om fem dagar, då tar Magnus över här hemma i två månader. I mars hoppas vi att Olivia har fått plats hos dagmamma så att vardagen och verkligheten kan börja igen ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: