Dan före dan

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-12-23 Klockan: 08:51:34

Vilken natt jag och Olivia har haft! Hon somnade så gott vid sju igår kväll men vaknade till igen vid elva och somnade inte om..jag försökte att sjunga, lägga henne i vår säng men inget fungerade. Tillslut fick hon ligga i sin säng och jag satt på golvet och sjöng, efter en halvtimmes sång somnade hon. Vaknade igen vid fem och sedan vid halv sju..men nu är hon hur pigg som helst! Busfia ♥


Idag ska det pysslas, städas och göra köttbullar till imorgon. Hade tänkt att testa Jessicas grymma köttbullar från Pernillas Jul, låter supergoda!

Nu blir det frukost för mig och Olivia! Får se om Magnus kommer hem och gör oss sällskap? han har snöskottningen i ett område nära oss så hans arbetsdag började fyra imorse..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: