Härliga fredag!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-12-04 Klockan: 16:19:33
Vilken härlig dag! Jag har haft fullt upp hela dagen med massa små ärenden, Olivia har varit hos farmor så jag har gjort allt i lugn och ro ; ) Först var jag en sväng på jobbet och kikade så att jag kommer in i alla system eftersom jag ska jobba hela veckan, det tog över en timme och flera telefonsamtal men nu ska det fungera! Efter det åkte jag och köpte lite julklappar och presenter på Hem & Fritid (supermysig butik väl värd ett besök) så nu återstår det endast två klappar och några få födelsedagspresenter till Olivia. Klämde också in ett besök på blomsteraffären med en kruka som fanns tom i mitt fönster på jobbet så nu den fått lite växter! Phu..mycket text och kanske inte så roligt!

Ikväll blir det hemmagjord tända ljus, pizza, idol och massa mys ♥

Ha en underbar fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: