Fredag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2009-01-30 Klockan: 11:00:53
Nu har vår lilla Olivia hunnit bli hela 9 dagar! Vi försöker fortfarande att komma in i allt och flera gånger känner man bara för att ge upp, jag tycker inte att jag gör annat än att ammar, tröstar går på helspänn hela tiden när hon ger ifrån sig minsta lilla ljud.. Det är tufft men man får intala sig själv att man klarar det, det finns inget jag inte skulle göra för henne ; )

..passar på att sitta här vid datorn och äta frukost medans Olivia sover!

Happy Fredag alla!

..det blir nog lite sisådär med uppdatering här det närmsta, ska försöka så gott det går..

Postat av: Majsan

Så är det! Och du är bäst! Det finns ingen annan än du som vet bäst när det gäller din lilla docka ;0)

Lita på dig själv! Och du, det dröjer bara typ en kvart, så är hon tonåring... jag lovar ;0)

Kramar

2009-01-30 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: