Arg?

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-07-06 Klockan: 22:25:23

Imorse tog jag, mina två kusiner och mormor oss en tur till Göksäter (ett mini-ullared på Orust ; ) ). Det var hur mycket folk som helst och det var trång mellan gångarna. Jag hade Olivia i vagnen och när vi gick därinne så sa en gubbe argt till mig..

-Måste du har barnvagnen här inne?

Jag blev arg och tyckte minsann att hans kundvagn tog upp minst lika mycket plats om inte mer, men jag sa inget utan gick bara förbi! Vad tänker folk med, Olivia kan tyvärr inte gå själv och bära henne orkar jag inte så länge! Idioter!

Annars har dagen varit bra! Vi har varit en sväng i Skärhamn på eftermiddagen och promenerat och fikat. Det är Nordisk seglats där så det var många stora båtar att kolla på!

Nu väntar sängen och förhoppningsvis en god natts sömn ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: