Kalas!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-07-05 Klockan: 22:02:22
Igår fyllde Magnus kusin P 25 år och det var fest på "logen" här uppe hos oss! Vi hade lämnat Olivia till mamma och pappa som hade henne hela kvällen. Jag hade såå mycket ångest över att lämna henne (första gången) men det hade gått jättebra..och jag och Magnus fick slappnat av på kalaset. Både vi och Olivia trivdes nog bäst så!?



Födelsedagsbarnet!


Vi (eller jag) blev inte kvar så länge eftersom jag åkte ut och hämtade Olivia hos mamma och pappa så vid tolvslaget var vi hemma och sussade! Magnus och hans kusin P kom lite senare och var lagom glada ; )

Nu väntar sängen och kanske en stunds tittande på den nya TV:n vi köpte till sovrummet häromdagen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: