Mys

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (3)
Skrivet: 2009-07-23 Klockan: 16:42:50


Regnet är nog här för att stanna! Dagen började bra med sovmorgon och mys vid frukostbordet, efter frukost åkte jag ut till jobbet och grejjade med alla kort. Ska jobba nästa vecka och då är det ju bra om allt fungerar! Har också hunnit med en tur till Göksäter med Magnus syster U och hans föräldrar, hittade inget speciellt men kom hem med ett nytt påslakanset till Olivias lilla säng.

Nu ska jag iväg på hockeyträning, sista träningen innan jag lägger skridskorna på hyllan?

Postat av: sliibaren

varför

2009-07-23 @ 19:31:39
Postat av: Martin

Med tanke på skridskoåkningen jag såg nere på träningen idag så finns det hopp om fler tillfällen på isen! =)

2009-07-23 @ 20:38:30
URL: http://mistereleven.blogg.se/
Postat av: Morbror Tobias

Vill och tror ej att du kan hålla dej från isen!! ;)

2009-07-29 @ 21:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: