Chocco Chip

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2009-06-09 Klockan: 20:58:19
Ikväll har jag bakat mumsiga chocco chip muffins. När jag får en tid över tycker jag det är rätt skönt att baka lite, det är alltid någon som kommer och hälsar på och då är det bra att ha hemma i frysen!



Idag har jag och Olivia varit ute nästan hela dagen. Vi var en sväng i rönnäng och promenerade och hälsade på farmor och farfar, lägligt nog lyckades jag få lite lunch, tack farmor & farfar för den goda fisken! har inte hunnit med så mycket mer idag och imorgon är det fullt upp igen! Jag och Olivia ska in till torget och träffa kompisen S och hennes son H för en fika!

♥ Vi hörs ♥

Postat av: martina

kan du inte skriva receptet dom ser mycket goda ut.

2009-06-10 @ 20:56:19
URL: http://www.metrobloggen.se/misstiniz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: