Mamatid

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-06-10 Klockan: 18:48:46
Har lite tid för mig själv, Magnus och Olivia ligger på soffan och tar igen sig lite ♥ Tänker mysa till det i fåtöljen med nya numret av Mama som damp ner i brevlådan idag, en kopp kaffe och Sverigematchen på TV:n..mys..

Vi har varit en sväng till torget idag och träffat kompisen S och hennes goa son H, det blev fika och lite shopping..givetvis bara till Olivia! Jag sparar mig tills på lördag då jag och Magnus ska ta en heldag i Göteborg! Olivia får vara hemma med mormor & morfar..första gången vi lämnar bort henne en längre stund men vi tycker att det kan vara skönt att få umgås lite bara vi...det var jue ett tag sedan!

Nu är det dags för massa mys ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: