Mammas trollunge

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2009-06-08 Klockan: 18:26:29


Växer så det knakar! Hon är bara för go, jollrar och ler hela tiden, mitt mamahjärta smälter ♥ Nu har det varit lugnt i några nätter så jag hoppas att hon skaffat sig nya goda vanor, man orkar så mycket mer på dagen om man får sova på natten ; )

Idag har vi varit på promenad med kusinerna och Magnus syster E. Det blev en tur till Kållekärr, och det gick inte fort vill jag lova, en 5-åring och en 3-åring som går och ska titta och känna på allt..men vi kom fram tillslut! Vi gick till leksaksaffären här på ön (som tyvärr ska stänga) för E ville ha ett lite mer "tjejigt" paraply till vagnen..det slutade med att jag kom hem med en bilstol till Olivia.  Vi tyckte att det var lika bra att slå till och köpa nästa bilstol redan nu då det var 20% rabatt!

Nu sitter jag här och väntar på att mina älsklingar ska komma hem! Magnus jobbar och Olivia är ute och åker vagn med faster U..

♥ Ha en skön vecka ♥

Postat av: Anonym

blir mer o mer lik morfar

2009-06-08 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: