..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-03-02 Klockan: 21:20:55
Dagen idag har varit lång! Olivia har varit orolig och inte velat sova ordentligt på hela dagen, hoppas att hon får en bra natt med mycket sömn..mamma behöver också sova ;  ) Emellanåt blir hon väldigt vaken på dagarna och kvällarna och vill inte att man lägger henne ifrån sig, men så nästa dag går det hur bra som helst! Andra föräldrar jag har pratat med säger att tre månader är en magisk gräns, då blir det annorlunda..dagar som denna längtar jag dit!

Det var längesedan jag la in en bild på Olivia, denna är tagen när jag och mamma var i Trollhättan och kollade på hockey i fredags. Olivia ligger mitt i omklädningsrummet och har massa svettiga hockeytjejer kring sig! Vilken min...




Imorgon ska vi in till Stenungsund och träffa tjejerna och bebisarna från föräldragruppen! Kul!

GoNatt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: