..fortsättningen..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2009-05-29 Klockan: 11:16:22
Olivia vaknade precis efter mitt sista inlägg igår och det var samma visa inatt igen! Jag blir inte klok, vad kan det vara som stör hennes sömn så? Det är lite tidigt än men distriksköterskan pratade om tänder? Kan de redan vara på g?

Nu är Olivia ute och åker vagnen med farmor och jag har vilat en stund. Det är konstigt men jag får aldrig någon ro til att vila när Olivia är borta, man bara ligger och undrar..sover hon? är hon ledsen? osv.. Hur som helst så får jag lite tid till att ladda om batterierna!

Idag hade jag tänkt att åka och köpa lite blommor till utsidan och sedan får Magnus hjälpa mig att skruva fast vyssan lull tassarna under Olivias säng!



..en promenad i solen hinns nog också med..

♥ TGIF ♥

Postat av: martina

Hej Maria!!

Vad gjobbigt för er med nätterna.. vet hur det är. Joels nätter blev bättre när vi började att ge han gröt på kvällen och sen välling innan han skulle sova. Han vaknar nån gång men då får han välling igen och somnar om. Vi har även försökt att han inte ska sova så mycket på dan och senast 3 hav 4 på em annars är det kört då somnar han inte förrän 8-9 annars är han jätte trött mellan 6-7 och somnar som en stck. Alltid bra att veta hur andra gör. Hör gärna av dej om det är nått så kanske man kan hjälpa till!

Hoppas ni får en trevlig helg i det underbara vädret.

Kram martina.

2009-05-29 @ 13:45:29
URL: http://www.metrobloggen.se/misstiniz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: