Onsdag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-05-27 Klockan: 11:05:48
Natten har gått bra, Olivia somnade tillslut 21:30 och vaknade inte förän 03:30 så jag är supernöjd! Dessvärre vaknade hon tidigt imorse pigg som en mört men vi låg kvar ett tag och gosade ♥

Jag har precis kommit in från en lång promenad och Olivia sover vidare i vagnen. Det är sol ute idag men jättemycket blåst! Höll på att blåsa bort där ute..Det var nog inte så bra för min förkylning att gå ut men vad gör man inte för att sessan ska få sova gott?!

På schemat idag är det fika hos farmor & farfar och inhandling av present till mamma, det är ju morsdag på söndag! Min första! Får se om Olivia har köpt något till sin mamma?

♥ Ha en lovely onsdag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: