Vyssan Lull

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-05-28 Klockan: 20:50:36
Idag har jag, Olivia och mamma varit en sväng på torget i Stenungsund. Som vanligt blev det inget till mig, bara till Olivia! Jag har blivit såå snål när det kommer till mig och tycker att saker som kostar över 500:- är dyrt, det tyckte jag aldrig förr!? Kikade in klänningen från Odd Molly till mig men köpte den inte, 1200:- är mycket pengar för en klänning!

Olivia fick detta gulliga set från mamma & pappa..



..och detta köpte vi..



..och givetvis Vyssan Lull till sängen..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ner i sängen. Olivia sover i sin säng och jag önskar och hoppas att hon sover ett tag innan hon vaknar..fortsättning följer..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: