Happy Halloween

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-10-31 Klockan: 10:37:30
Det blev en tidig morgon för oss med en liten Olivia som vaknade 06:50 och ville ha välling! Hon somnade inte om utan hon och pappa gick ner och busade medans jag fick sova vidare en liten stund till - LYX! Idag har jag tänkt att hänga upp lite lampor som vi har köpt och även försöka att sy gardinerna till Olivias rum men jag har en man som är "vrång" och vill inte hjälpa till för det är faktiskt röd dag idag..då ska man inte greja för mycket.. Jag får klara mig själv (fast jag får nog hjälp ändå)!

Halloween idag och jag har inte glömt att köpa hem godis om det mot förmodan skulle komma någon hit, vi bor ju längst ut på en liten väg och det är inte såå många barnfamiljer här. Jag väljer ändå GODIS istället för BUS!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: