Liten utmaning..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-10-28 Klockan: 20:50:32
Hittade en utmaning när jag kikade inne hos Stilettklackarochbarnvagn, visserligen inte dagsfärsk men ändå kul!

Tio första


Första bästa kompis: Jannica
Första bil: Volvo s60
Första kärlek: Patric
Första husdjur: Gillar inte husdjur : (
Första semester: Utomlandssemester - Cypern
Första jobb: På konståkningens sommarläger
Första köpta skiva: Hanson?
Första riktiga kärlek: Magnus
Första piercing: Örat om det räknas? när jag var 6 år
Första konsert: Gyllene Tider i Pinneviken Lysekil, 1995

 

Nio senaste:


Senaste alkoholdrycken: Ett glas rött
Senaste bilfärd: Till Rönnäng
Senaste filmen du såg: Bond - For your eyes only
Senast ringda telefonsamtal: Till Magnus
Senaste bubbelbadet: ?
Senaste spelade CD: Lena Ph - "jag ångrar ingenting" rullar i bilen nu!
Senaste kyss: Av Magnus alldeles nyligen ♥
Senaste gången du grät: Igår..varför vet jag inte?!
Senaste måltiden: Middag med supergod kyckling

Åtta har du någonsin:


Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej!
Blivit arresterad: Nej!
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär men kanske intresserad
Fastnat med blicken i någons urringning: Säkert någon gång : )
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det..
Busringt till någon: Ojaaa

Sju saker du har på dig:
1. Mysbyxor från H&M
2. Min förlovningsring och vigselrin
3. Vit tröja från Lindex
4. Hårband
5. Vit BH
6. Pärlörhängen
7. Rosa strumpor

Sex saker du har gjort idag:
1. Promenerat
2. Läst bloggar
3. Vilat med Olivia
4. Lagat middag
5. Bäddat sängen
6. Druckit kaffe

5 favoritsaker utan rangordning
1. Kaffebryggaren
2. Sängen
3. Datorn
4. Bilen
5. Barnvagnen

4 personer du kan berätta allt för:
Emelie, Magnus, Mamma och Pappa


3 val:
Blått eller rött: Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips: Choklad

2 saker att göra innan du dör:
Om jag bara får skriva två saker så blir det nog..resa mycket med Magnus och Olivia..njuta mer av vardagen och livet!

 

En sak du ångrar:
Att jag inte reste mer och såg världen innan jag började att plugga!

Utmanar den som känner sig manad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: