God morgon

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-09-27 Klockan: 10:37:29

Sköna söndag!

Hade planer på att sätta mig och göra en kurs för jobbet men jag kom inte in hemmifrån. Detta innebär att jag måste åka till jobbet i veckan och göra det, kursen skulle ta många timmar så när ska jag hinna (dessutom är jag ute i sista sekunden och kursen ska vara klar innan torsdag)..

Helgen har bara flygit förbi och vi städade i källaren hela dagen igår, vi var helt slut på kvällen och gick och la oss tidigt! Olivia valde också att stå upp tidigt idag så det var tur att vi hade sovit lite! Jag och Olivia gjorde frukost till Magnus som fick ligga kvar en timme extra.. ; )

Nu är det dags att betala räkningarna och senare idag är det ljusparty hos en vän!

/ Ha en skön söndag♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: