Helg!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (0)
Skrivet: 2009-09-25 Klockan: 14:05:45

Äntligen helg och jag har insett att jag varit superdålig på att uppdatera här! Har inte haft någon större lust till att skriva de senaste dagarna och då är det bättre att jag låter bli.. Idag är det i alla fall underbara fredag, har ägnat hela förmiddagen hos frisören - UNDERBART! Det blev lite brunt i håret och lite färgning av ögonbryn (ska visa blid senare) jag är supernöjd. Det var första gången jag var här och klippte mig och jag har helt fastnat, Cathrin gjorde ett superbra jobb..det var längesedan jag var såhär nöjd ♥


Ikväll blir det bara massa mys och kanske lite god mat? Imorgon blir det städning hela dagen i källaren som nu äntligen ska få bli renoverad, snart är hela huset klart..JIPPE!!

 

/ Maria♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: