Fredagsfeeling

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-04-08 Klockan: 22:12:56

Torsdagen snart över och vi är ett steg närmare den efterlängtade helgen : )

Har precis kikat färdigt på lyxfällan och ska krypa ner i sängen så jag är pigg och utvilad imorgon. Lång dag på jobbet idag och när jag kom hem var det min tur att natta Olivia. Efter nattning och mys gick jag ut på en liten runda. Joggning varvat med powerwalk, konditionen är inte på topp så det får bli mer joggning och mindre promenad för varje gång som går!

Nu säger jag God Natt!


Postat av: Alexandra

bra där! :) Skönt att avsluta dagen så! Ha en härlig fredag! KRAM

2010-04-09 @ 08:32:09
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: