Noll!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-04-20 Klockan: 18:22:14





För att sumera de senaste två veckorna på vågen så visade den idag varken minus eller plus. Fick ett bakslag för två veckor sedan och bestämde mig för att inte fokusera på vågen utan kämpa på ändå - och det gav resultat! Hade det varit som det var innan så hade jag gett upp och grävt ner mig i sötsaker, men icke!

Fick ett tips om att halvera portionerna och ta desto mer grönsaker, låter inte alls dumt : )

Nu ska jag ta tag i disken och sedan ge mig ute på en liten joggingrunda!


Postat av: Alexandra

Men då är vi två som sagt! Hej platå! USCH! Hatar den... Men det är bara att köra på - träna, äta, träna! :) Grym du är som springer! Hur långt/länge är du ute? KRAM

2010-04-21 @ 09:28:20
URL: http://masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: