Öron..

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-04-22 Klockan: 18:52:17

..inflammation var det Olivia har! Imorse hade jag tänkt att gå till jobbet men såg mer prickar på Olivias mage och febern var tillbaka. Ringde upp till vårdcentralen och fick en tid 11:30, vi fick vänta 40 minuter innan vi kom in och väl inne på ett rum satte Olivia igång att gallskrika, läkaren kom tillslut och konstaterade öroninflammation och virus (därav de röda prickarna). Nu är den pencilin som gäller i tio dagar och första dagen har inte varit helt enkel..hon nästan kräks när hon får det i sig : ( Nu sover hon i alla fall och jag hoppas både för hennes och för min skull att hon sover bra inatt ♥


Nu ska jag diska och sedan sätta mig i soffan och njuta av tystheten och en kopp kaffe!


Postat av: Therese

Stackars liten!! Hoppas det försvinner fort. Du får ringa så fort ni är friska så tycker jag att vi ska träffas ;)

2010-04-22 @ 19:14:14
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Lilla vännen! USCH! Hoppas medicinen biter SNABBT så hon slipper ha ont och blir frisk!!



Duktig du är som springer så länge! :) Jag springer i fem minuter sen är jag helt död... ;P

Kramar

2010-04-22 @ 20:01:39
URL: http://masoou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: