Sjukling

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-04-19 Klockan: 16:38:49

Olivia vaknade imorse och var kokhet! Hon har varit vaken mycket inatt men inte skrikig utan bara "pratat" och sedan somnat igen. Vi tog tempen och stackars liten, hade nästan 40 graders feber. Vi har hållt oss inne idag och det verkar bli så även imorgon..

Har hunnit fixa lite och till och med beställt en ny mobil. Mitt sim-kort fungerar inte och abonnemanget löper ut nu så jag fick gjort båda idag! Denna är på väg hem till mig, enkel men jag kräver inte mer av en mobil!





(Köpt hos 3 och bilden är lånad därifrån)


Postat av: Anonym

Usch stackars lilla tjejen :(

ja men visst känner man sig fräschare när man äter bättre och rör på sig! Vi ska väl inte stirra oss blinda på vågen, men det är lättare sagt än gjort! Kramar

2010-04-19 @ 17:46:32
URL: http://Masoou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: