Söndag

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-04-11 Klockan: 16:00:51
Sista dagen på denna veckan går mot sitt slut!

Idag har jag varit allmänt tjurig, vresig och inget har varit bra..jag är såå trött och skulle behöva vila en hel vecka för att orka ta tag i allt igen, ta tag i livet! Att vara småbarnsförälder är inte alltid lätt och på det ska man jobba, sköta allt hemma och vårda den relation man har med sin man (som alltid kommer i sista hand : ()

Vi har i alla fall varit ute på en promenad i det härliga vädret och fått i oss lite middag - inte illa! Nu ska jag duscha och njuta av sista lediga dagen. Jag är inte ledig imorgon som jag brukar vara på måndagar utan ska på "affärsdag" ner till Göteborg tillsammans med massa andra i region väst!


Ha en underbar söndag!

Postat av: Alexandra

Det var vi som susade förbi ja.. :) haha hann knappt reagera... ;) Så det är där borta ni bor alltså? Hade fått för mig att ni bodde vid Skärhamn.... :) Vet inte vart jag fått det ifrån.. Hoppas ditt humör gick till att bli bättre under dagen! KRAM

2010-04-11 @ 20:05:31
URL: http://masoou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: