Torp

Direktlänk / Shopping / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-04-24 Klockan: 20:20:43

Jag, mamma och Sis har varit på Torp hela dagen idag! En härlig shoppingtur : ) Jag var ute efter en present till Magnus som fyller år imorgon och det är inte alltid lätt att hitta något till honom. Fick även med mig lite till Olivia i vanlig ordning, jag som bara skulle ha ett par mysbyxor till henne idag..


Fina mjukisbyxor i turkost från Lindex



Fiina skor från Pax



Tunika/klänning och ljusare jeansleggins från Lindex


 


Postat av: Alexandra

Så är det väl alltid? man kommer hem med mer än man tänkt sig... ;) haha! ska själv dit imorgon - får lämna kortet hemma då kanske så jag inte kommer hem med något... ;) behärskningen är på topp! :) KRAM

2010-04-24 @ 23:09:28
URL: http://masoou.com/
Postat av: Therese

Ååå, va coola skor!! härftigt kläd Olivia kommer va ivår ;)

2010-04-27 @ 13:56:16
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: