Vardag!

Direktlänk / Vardag / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-04-28 Klockan: 20:35:44
Nu har vardagen börjat igen! Jag är tillbaka på jobbet och Olivia är hos dagmamman, full fart : ) Första dagen är alltid lite sisådär när man har varit hemma en hel vecka men efter en dag är man inne i allt igen. Det är såå kul att jobba och jag älskar när det är mycket att göra, kul också när man har så underbara kollegor som jag har!

En liten bild från igår morse när vi gjorde oss iordning för dagen, mamma blåser håret och Olivia borstar tänderna och kollar på Händige Manny på TV..




Nu blir det fotboll, Barcelona-Inter!


Postat av: Therese

Och hon har sina nya fina kläder på ser jag ;) Så fin!!

2010-04-28 @ 20:46:42
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: